Monday, December 8, 2008

a venit mosu'...


Va mai aduceti aminte emotia pe care o traiati in fiecare an in ajun de mos Ncolae?Atunci cand va spalati toata incaltamintea ca sa vina mosu' sa puna daruri in ele!?!Eh poate eu eram singura care imi spalam toata incaltamintea,copii normali curatau o singura pereche :)
In fine in timp mos Nicolae a devenit doar un motiv de a cumpara si de a primi cadouri,fara emotia copilului de a cauta in ghete sau a parintelui de a aseza darurile cu frica sa nu se trezeasca cel mic.
Nu-i asa ca va e dor sa fiti din nou copii? Eu anul asta mi-am pus cizmele (cu toc ce-i drept )la usa camerei si l-am asteptat pe mos sa-mi lase cadouri.
Culmea,chiar a venit :))
Eu am primit o bluzita draguta,un ulei de in (pt pictura in ulei),un parfum si dulciuri,darnic mosul,cred ca am fost foarte cuminte anul asta :))
Voua ce v-a adus mosul?
Haideti fiti copii si spuneti tot :)

No comments:

Post a Comment