Wednesday, December 24, 2008

Craciunul asa cum era


Astazi am citit acest articol care m-a impresionat mult,de fapt m-a intristat si trebuie sa recunosc ca am plans.
Eu am trait in aceea perioada dar eram prea mica sa-mi aduc aminte adevarurile scrise acolo,oricum multe persoane dragi mie au trecut prin ceea ce s-a numit comunism.Ce imi aduc aminte sigur este ca pe vremea aia nu aveam pretentii la cadouri orice jucarie era binevenita si cel mai drag dar pe care mi l-au facut parintii a fost un titirez portocaliu.Stiu ca impreuna cu sora mea ne-am trezit cu noaptea in cap si am gasit amandoua cate un titirez sub brad,eram in culmea fericirii,am sarit la mama si la tata in pat si impreuna cu ei am invartit jucariile pe farfurii intinse :)
Craciunul chiar era mai frumos inainte,pentru ca eram copii si ne bucuram altfel dar si din cauza parintilor care datorita eforturilor pe care le faceau pentru acele jucarii pareau mult mai multumiti de rasetele noastre.
Acest post este pentru prietenii mei ,sora mea si parintii mei!
Pentru toti cei care au intrat pe blog si au citit va doresc un Craciun fericit cu cadouri din suflet,zambete si rasete adevarate!
Fiti buni si darnici (nu doar de Craciun)!
P.S : pentru a citi articolul la care ma refer este de ajuns sa dati click pe titlul post-ului "Craciunul asa cum era"

1 comment: